BNSAVE LOGO
Prisijungti

Kodėl elektroninėms parduotuvėms verta būti nuolaidų portaluose arba kainų palyginimo puslapiuose?

bnsave
·
2024-05-28
Kodėl elektroninėms parduotuvėms verta būti nuolaidų portaluose arba kainų palyginimo puslapiuose?

Ne paslaptis, jog dažno šiuolaikinio pirkėjo, nesvarbu, norinčio įsigyti, pavyzdžiui, maisto produktų ar kokį nors buitinės technikos prietaisą, apsipirkimo kelionė prasideda ir baigiasi internete. Tiesa, užuot ėjus į konkretaus pardavėjo internetinę svetainę, dažnas, siekdamas iš plataus asortimento pasirinkti visais atžvilgiais (žinoma – ir kainos prasme) patraukliausią pasiūlymą, naudojasi internetinėmis paieškos sistemomis. Tai yra, į paieškos laukelį suvedus aktualią frazę ir sulaukus Google atsakymo į pateiktą užklausą, sprendžia, kurioje elektroninėje parduotuvėje apsilankyti. Ne paslaptis, jog tokio būdų didžiausio potencialių klientų srauto sulaukia įmonės, užimančios aukštas pozicijas Google ar kitoje paieškos sistemoje. Na, o mąstantys racionaliausiai, tai yra – suinteresuoti galimybe geriausiai poreikius atitinkantį pasiūlymą atrasti per maksimaliai greitą laiką, vis aktyviau naudojasi nuolaidų paieškos platformomis.

Nuolaidų paieškos platforma arba kainų palyginimų portalas – tai specializuota internetinė platforma (vienoje iš jų kaip tik šiuo metu ir lankotės!) kurioje galima atrasti įvairias prekes, siūlomas skirtingų pardavėjų, taip pasinaudojant ne tik geriausios kainos galimybe, bet ir kitais konkretaus tiekėjo siūlomais privalumais. Kalbant apie tokio pobūdžio projektus, bene dažniausiai pabrėžiama nauda yra ta, kurią vienas ar kitas kainų palyginimo puslapis suteikia galutiniam vartotojui. Tačiau šįkart, prie vis gausėjančios Bnsave bendruomenės norėdami paraginti prisijungti dar daugiau tiekėjų ar prekės ženklų, nusprendėme pažvelgti šiek tiek kitu kampu ir atsakyti į klausimą, o kodėl gi Jums, kaip elektroninės parduotuvės savininkui, verta būti nuolaidų portalų arba kainų palyginimo puslapių dalimi?

Prekės ženklo žinomumo augimas

Nuolaidų paieškos platformos – vieta, kuriose verta atsidurti tiek prekiaujantiems identiška/labai panašia produkcija, tiek ir siūlantiems nišinį, vienetinį produktą. Labai didelė tikimybė, jog, suinteresuotam pirkėjui į „Google“ paieškos langelį suvedus frazę, atitinkančią tam tikrą veiklos sritį (pavyzdžiui, „vaikiški drabužiai“), mažesnės  internetinės parduotuvės „nuskęs“ tarp didesnių, analogišką prekę parduodančių pardavėjų.

Kainų palyginimas, prieinamas specializuotose interneto platformose –  nors ir sparčiai populiarėjantis, tačiau anaiptol ne kiekvieno pardavėjo „prisijaukintas“ sprendimas. Vadinasi, konkurencija čia, lyginant su „Google“  paieška, gerokai mažesnė. Tai lemia kur kas didesnę tikimybę, jog potencialus pirkėjas ne tik pastebės Jūsų siūlomą prekę/paslaugą ir, užsukęs į internetinę parduotuvę, galbūt įsigys ne tik ją, bet ir dar kažką iš siūlomo asortimento. Galiausiai, prekinį ženklą, nuolat šmėžuojantį kainų palyginimo portaluose, pirkėjai įsidėmi ir ilgainiui pradeda tapatinti su viena ar kita preke/paslauga.

Patikimo, skaidraus prekės ženklo įvaizdžio formavimas

Nuolaidų portalai ir kainų palyginimo puslapiai – vienas iš „įrankių“, kurį rekomenduojama pasitelkti verslininkams, suinteresuotiems formuoti pageidaujamą reputaciją. Tai yra – pristatyti save kaip patikimą, skaidrų pardavėją. Tikėtina, jog klientas, nuolaidų paieškos svetainėje neradęs sau žinomo, galbūt – net mėgstamo pardavėjo, gali pradėti kurti savotiškas „sąmokslo teorijas“, galvodamas, dėl kokių priežasčių (konkurencijos baimės, gerokai didesnių kainų, asortimento skurdumo ir pan.) pastarasis nepristato savęs minėtoje platformoje. Jokios naudos teigiamai reputacijai, tiesa?

O, dėl potencialių klientų akyse teigiamai vertinamo prekės ženklo „statuso“ stengtis dar ir kaip verta. Statistika, o, tikriausiai – ir dažno mūsų asmeninė patirtis, patvirtina, jog pirkėjai yra neretai linkę pirkti iš pardavėjo, kurį pasitiki ir teigiamai vertina, net ir tuo atveju, jei pastarojo siūlomos prekės/paslaugos kaina yra šiek tiek aukštesnė nei konkurento.

Augantys pardavimai

Kaip padidinti pardavimus – klausimas, bene dažniausiai besisukantis kiekvieno verslininko galvoje, nepriklausomai nuo to, kokias prekes ar paslaugas pastarasis siūlo klientams. Tikriausiai kiekvienas marketingo ekspertas sutiktų, jog realiai apčiuopiamų rezultatų (tai yra – išaugusios apyvartos) galima pasiekti tik...kažką darant. Tiesa, kai kurie reklamos sprendimai reikalauja labai didelių, toli gražu ne kiekvienam verslininkui „įkandamų“ investicijų. Atskleisime paslaptį: kainų palyginimo portalai, kurie, įvertinus reklamos kainą bei potencialaus uždarbio galimybę – vienas efektyviausių sprendimų.

Kainų palyginimo/nuolaidų paieškos portalai, lyginant su įprastomis internetinės paieškos sistemomis, įprastai atveda pirkimu labiau motyvuotus klientus. Pirkėjas, kuris ateina, paspaudęs, pavyzdžiui, „Google“ nuorodą, dažnai tėra prekės paieškos stadijoje, planuojantis apsilankyti dar ne vienoje, panašią prekę/paslaugą siūlančioje parduotuvėje ir, tikėtina, nebūtinai suinteresuotas užbaigti pirkimo procesą. Tuo tarpu, kalbant apie kainų palyginimo portalus, kuriuose pristatomos ne tik nuolaidos ir akcijos, bet ir daugiau klientui aktualios informacijos, užtikrina didesnį realių pardavimų kiekį.

SEO

Jei esate šiek tiek susipažinę su SEO ir reikalavimais, keliamais, norint užimti kuo aukštesnę poziciją internetinės paieškos sistemoje, tikriausiai žinote, jog nuorodos patalpinimas išoriniame portale (šiuo atveju  – pas mus – Bnsave) – reikšmingas žingsnis to siekiant. Tiesa, svarbu pabrėžti, jog savo partneriu, potencialiam pirkėjui reklamuojant tam tikras prekes/paslaugas ar pristatant siūlomas akcijas ir nuolaidas, reikia rinktis tik patikimus kainų palyginimo portalus. Juk, ne paslaptis, tiek „Google“, tiek ir klientai, susidarydami nuomonę apie vienos ar kitos įmonės reputaciją, atsižvelgia ir į faktą, kokiose svetainėse yra talpinamos į jas vedančios nuorodos.

Taigi, Bnsave nuolaidų paieškos platforma – tai ne tik nauda pirkėjui, kuriam aktualu norimą prekę įsigyti ne tik pigiau, bet ir pastarosios paieškai sugaišti mažiau laiko. Sprendimas prisijungti prie mūsų sistemos Jums, kaip verslo atstovui – viena geriausių investicijų, siekiant pardavimų didinimo, prekės žinomumo augimo ir kitų, nuo Jūsų sėkmės rinkoje neatsiejamų privalumų.

Savo svetainėje naudojame savo ir trečiųjų šalių slapukus, kad pagerintume jūsų patirtį naršant mūsų svetainėje, analizuojame srautą, kad užtikrintumėme saugumą ir kokybišką rinkodarą. Norėdami leisti juos naudoti, pasirinkite "Priimti visus". Jei norite sužinoti daugiau apie naudojamus slapukus, perskaitykite mūsų Slapukų politiką.